Wybierz język
  • slide7
    Konstrukcje stalowe
    Budowa Stadionu Narodowego w Warszawie
  • slide5
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide8
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide6
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide4
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide3
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide1
    Firma Mabo
    To pewny i solidny partner w interesach
  • slide2
    Firma Mabo

Polityka jakości

Polityka Jakości Firmy MABO Sp. z o.o.

„Głównym celem Polityki Jakości jest zapewnienie, że produkowane przez nas wyroby i świadczone przez nas usługi spełniają potrzeby i wymagania klientów, a nasze postępowanie służy realizacji do tego celu”.

Podstawowym celem naszej działalności jest produkcja konstrukcji stalowych oraz świadczenie usług z zakresu obróbki metali.

Cele te realizujemy poprzez:

  • Zatrudnienie pracowników o niezbędnej wiedzy teoretycznej, kwalifikacjach zawodowych i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążąc do ciągłego ich doskonalenia.
  • Terminowe i fachowe produkowanie wyrobów według zleceń naszych klientów.
  • Terminowe i fachowe świadczenie usług oparte na stosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
  • Stworzenie takich warunków dla klienta, aby w ramach swojej specjalizacji zaproponować najlepszą ofertę spełniającą jego obecne i przyszłe wymagania.
  • Określenie odpowiedzialności i uprawnień dla kierownictwa każdego szczebla zarządzania oraz bezpośrednich wykonawców za jakość wykonywanych wyrobów i świadczonych usług.
  • Ciągłe śledzenie i stosowanie w naszej działalności aktualnych wymagań przepisów, norm i innych regulacji prawnych, a także postępu technicznego.
  • Korzystanie tylko ze sprawdzonych dostawców dostarczających materiał i usługi wymaganej jakości.

Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:

  • Najwyższa jakość oferowanych wyrobów i usług;
  • Wieloletnie doświadczenie zdobyte w branży obróbki metali;
  • Zrozumienie i spełnienie potrzeb i oczekiwań obecnych i przyszłych klientów.

Zobowiązujemy się do:

  • Ustanowienia i aktualizowania szczegółowych celów dotyczących jakości na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji;
  • Nieustannego doskonalenia skuteczności funkcjonowania w naszej firmie systemu zarządzania jakością;
  • Uświadamiania pracownikom znaczenia spełnienia wymagań klientów i wymagań przepisów oraz tworzenia warunków zaangażowania całego personelu w osiąganie celów

Wdrażając i utrzymując system jakości według normy EN ISO 9001 : 2008, potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez nas działań i uzyskania w efekcie zamierzonych rezultatów.

Ryszard Greguła, Dyrektor Generalny