Infrastruktura Kolejowa
Nowa generacja produktów dla sieci trakcyjnych
Infrastruktura Tramwajowa
Infrastruktura Drogowa
Słupy, maszty, bramownice, sygnalizacja z certyfikatami
Konstrukcje Stalowe
Zmodernizowany park maszynowy
Ochrona Antykorozyjna
Cynkowanie ogniowe i malowanie hydrodynamiczne
O Nas
Historia firmy
Zdobyte nagrody
Certyfikaty i dopuszczenia
Aktualności
Mechanik/Technik Utrzymania Ruchu
Operator Prasy Krawędziowej
Kariera w Mabo
W MABO stawiamy na dobrą atmosferę, dzięki której jesteśmy w stanie zbudować silny i zaangażowany zespół.
Strona główna Infrastruktura Kolejowa Osprzęt trakcyjny
Oprócz urządzeń do napinania trakcji, czy też systemów podwieszeń oferuje również drobne elementy osprzętu trakcyjnego. Wśród nich znajdują się miedzy innymi różnego rodzaju uchwyty służące do mocowania i łączenia ze sobą przewodów występujących na trakcji. Do tej kategorii zalicza się również wysięgniki podtrzymujące linę nośną. Mimo małych rozmiarów elementy te są niezbędne do poprawnego działania trakcji kolejowej.
Nasz produkt stosowany jest do systemu uszynienia grupowego. Mocowany jest do wierzchołka konstrukcji. Umożliwia zawieszenie przewodu typu AFL6-120 ponad siecią jezdną. Wysięgnik jest konstrukcją zwartą, jego główny trzon stanowi rura stalowa fi 60, pospawana z podstawa, która jest mocowana do słupa trakcyjnego. Cała konstrukcja jest ocynkowana, a następnie pomalowana farbą proszkową.
Zadaniem naszego produktu jest połączenie przewodów jezdnych i linii nośnej z urządzeniem naprężającym. Jest skonstruowany w taki sposób, aby jednocześnie naprężać przewody i linę z odpowiednim rozkładem sił naprężających. Rozkład sił zależy od stosunku długości ramion dźwigni. Stosunek długości ramion zależy od wymaganych naciągów, a więc od konstrukcji sieci. Innowacyjność polega na zmianie grubości materiału oraz zmianie technologii wykonania. Element usztywniający dźwignię jest gięty, natomiast w starym rozwiązaniu jest spawany.
Produkt stosowany jest w przypadku, gdy sieć jezdna składa się z dwóch przewodów jezdnych, wówczas konieczne jest wyrównanie ich naciągów przy kotwieniu. Jest to dźwignia dwuramienna, do której końców zamocowane są przewody jezdne. Przewody mocowane są w tulejkach zaciskowych, na zasadzie samo zaciskania. Innowacyjność tego urządzenia polega na wyeliminowaniu uchwytów krańcowych. W nowym wyrównywaczu połączono zaciskanie przewodów jezdnych oraz kompensowanie różnic długości przewodów w jedno urządzenie.
Osprzęt trakcyjny
Specjalista ds. Sprzedaży
+48 731 733 508
b.kowalczyk@mabo.pl